لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: باید برنده شویم تا شرایط صعود هموار شود

الگری: باید برنده شویم تا شرایط صعود هموار شود

یوونتوس برای اثبات هماهنگی و قرار گرفتن در مسیر بازگشت نیاز به پیروزی دیگری دارد که این پیروزی می تواند فرداشب برابر زنیت رقم خورد. مکس الگری که بعد از مدتها می تواند لبخندی بر لب داشته باشد در کنفرانس خبری پیش از دیدار اروپایی برابر زنیت روسیه حاضر شد.

 

زنیت تیم خوبی ست، بازیکنانی فنی خوبی در میانه میدان و خط حمله خود دارد، یک تیم اروپایی که به خوبی فوتبال بازی می کند، در لندن یک بازی کاملا تدافعی خوبی انجام دادند. این مرحله برای ما بسیار مهم است و باید با نتایج مثبت درصد بالا رفتن از گروه را افزایش دهیم، هنوز شانس صعود برای همه وجود دارد.

 

دلیخت

 

به خوبی امادگی خود را به دست اورده، بازی می کند در غیر این صورت روگانی بدون مشکل بازی خواهد کرد اما او بازگشته است.

 

ترکیب احتمالی

 

اینکه چه کسی بازی می کند را می توانم در مورد شزنی و دلیخت بگویم و البته بونوچی. برای بقیه بازیکنان باید بیشتر فکر کنم و شرایط را بسنجم، اینکه کدام بازیکن استراحت خواهد کرد نیز بستگی به دسترس بودن بازیکنان دیگر دارد. در مورد آرتور نیز نمی دانم که اماده بازی هست یا خیر.

 

موراتا

 

حالش خوب است به خوبی دوران مصدومیت را طی کرده و حالا شرایط اش خوب است می تواند حتی از دقیقه نخست بازی کند.

 

مکس همچنین در خصوص شرایط تیم اش گفت:

 

این نقطه عطف ما نیست، ما به نتایج مثبت زیادی نیاز داریم، هر زمان که نتیجه بگیری می توانی با روحیه بهتر بازی کنی و با بهبود روحیه قدرت نیز از راه میرسد. ما در فرصت های گلزنی و در دوندگی و دقت گلزنی باید بهتر شویم. ما به ارامش نیاز داریم و باید اشتباهات را کنار زنیم در شروع بازی خوب کار می کنیم اما در دقایق پایانی نه و این مسئله را باید خیلی زود بر طرف کنیم. می دانیم که شرایط مهم و نتایج اصلی و رقابت در ماه مارس شروع میشود و ما تا ان زمان باید به شرایط مورد نظرمان برسیم. در رقابت ها به شانس نیز نیاز هست.

 

دیدگاه متفاوت

 

منظور یووه من است؟ باعث میشود لبخند بزنم، یووه من، این یووه من نیست، من بازیکنان بسیار خوبی دارم و این بازیکنان را باشگاه در اختیار من گذاشته است، برخی از بازیکنان را می شناختم و برخی را نه، در تعویض ها، تمرینات، بازی ها و به مرور زمان تیم را شناختم. خیلی چیزها جدید بود حالا تیم می خواهد که دفاع کند و دروازه خود را بسته نگاه دارد این مسئله بسیار خوبی ست، فوتبال دفاعی ست زمانی که ان را نداری و حمله است زمانی که ان را داری. بنابر این زمانی که دفاع خوبی دارید در حمله نیز موفق ظاهر خواهید شد. هر چند که همیشه مهم است در هر دو بعد رشد کنی و بهتر باشی، ما هر روز تمرین می کنیم می کوشیم تا بهتر شویم و شرایط را نیز بهبود بخشیم. نتایج باعث روحیه دادن به تیم میشود و اعتماد و انگیزه را بالا می برد، به این شکل با ارامش کار می کنیم و زمانی که ارامش دارید به خوبی بازی می کنید. زمانی که شرایط در طول بازی خوب نیست شروع به پاس کاری و بازی با توپ می کنید و شاید اشتباهاتی داشته باشید اما باید عادت کنید. این مهم است که توانایی بازیابی داشته باشید و در یک زمان مناسب اماده باشید تا تغییررا انجام دهید. مطمئنا باید شرایط تغییر کند.

 

بازی فردا

 

فردا بازی مهمی ست و ما فقط به این بازی فکر می کنیم، باید به شکلی بازی کنیم که راه خود را برای صعود هموار کنیم تا با دید دیگری به مسابقات دور بعد نگاه کنیم.

 

دیبالا

 

به خوبی تمرین می کند، اما هنوز با تیم کار نکرده باید در دیدار برابر اینتر در دسترس باشد و اگر بیشتر تمرین کند می تواند بازی کند.

 

الکس ساندرو و دشیلیو

 

دشیلیو برابر رم خیلی خوب بازی کرد و باید چنین نمایش هایی برای او عادی باشد. ساندرو نیز بهبود یافته و می تواند در مسابقه حضور داشته باشد.

 

آرتور

 

توانایی بازی کردن در چند پست به ویژه جلوی مدافعین را دارد.

 

جاه طلبی

 

ما باید جاه طلبی را به حداکثر برسانیم، در روسیه باید امتیاز کسب کنیم تا بتوانیم در بازی های برگشت متفاوت نگاه کنیم و راحت تر پیش رویم. اما در طول سال باید بهتر شویم و از نظر فیزیکی و تاکتیکی پیشرفت داشته باشیم، قبل از نووامبر باید در جدول رده بندی شرایط را بهتر کنیم و در لیگ قهرمانان نیز باید به مرحله بعد صعود کنیم ما قدم به قدم پیش می رویم.

 

جنجال یکشنبه شب

 

در مورد بازی یکشنبه صحبت کردم، این تصمیم داوران بود حالا چه بحثی ست نمی دانم. هر چند که این بخشی از فوتبال ایتالیاست. داوران ایتالیایی خوب هستند نیاز به وار وجود دارد هر زمان نیز اشتباهی در داوری صورت می گیرد و با وار این اشتباهات کمتر میشود.

 

زنیت

 

از نظر تکنیکی تیمی قدرتمند است و دو مهره مهم در اختیار دارد که بسیار متفاوت بازی می کنند یکی از انها با قدی بلند می تواند خطر ساز باشد و در سرزنی خیلی موفق است و دیگری از نظر تکنیکی بسیار عالی ست و می تواند نتایج را تغییر دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: